Direktlänk till inlägg 16 april 2009

torsdags kväll med flickorna!

Av julia wivegg - 16 april 2009 16:05

yess, kvällen vart med bästa tjejerna!


vid sju tiden kom linnea och jossi hem till mig.

då var det dags att gå och hyra film på ica, så vi gick dit och hyrde en film.

det vart lilla jönssonligan, yeah det är vi tre det!

 satt vi tog den och köpte popcorn sen gick vi hem till linnea.

vi började med att titta på jööööönssonligan, vart inte så mycket att vi tittade på den men men.. den är bra ändå!

sen bestämde vi oss för att baka, men det vart bara smet ssen orkade vi inte mer.

vi gick ner och tittade på fucking åmål och den var ju lite bättre än jönssonligan ialf.

efter det satt vi mest bara och pratade och pratade och pratade.


tillslut var klockan nästan halv fyra, då var vi för trött för att titta på en till film så vi gick och la oss.

pratade ännu en liten stund sen somnade vi alla.


tack för kvällen tjejer, jag älskar er.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia wivegg - 17 april 2009 16:16

vaknade av att hela rummet blixtrade. då skulle självklart jossi och linnea knäppa kort på mig när jag sov.. haha! aja, klockan var tolv satt det var lika bra. låg och pratade ett bra tag sen tittade vi lite på en dåligfilm. näe, då vart vi hungr...

Av julia wivegg - 16 april 2009 17:06

vaknade vid elva, skönt att sova tills man vaknar av sig själv. jag och alexander var sugen på att titta på film, så vi gick över till ica och hyrde tropic thunder. jag köpte även mina älsklings kex (<3). vi gick hem och tittade på filmen, den v...

Av julia wivegg - 15 april 2009 23:52

obs.. vaknade klockan tio över tolv av att mamma ringde mig för att kolla om jag var klar tills hon kom och hämtade mig. sigrig skulle rida zibbe idag också. mamma skulle komma till mig klockan halv ett ungefär. vart att jag skyndade mig upp och g...

Av julia wivegg - 14 april 2009 23:36

jahapp, upp klockan kvart över sju. fy, hade bara vela somnat om när telefonen ringde. men det var bara att gå upp ändå, åt en väldigt snabb frukost. klockan åtta kom alex, karro och david och hämtade mig hos oskar. vart att jag och oskar sa hej ...

Av julia wivegg - 13 april 2009 23:19

vaknade rätt tidigt faktiskt, även fast jag skulle behöva sova hela dagen.  kunde tyvärr inte rida idag heller eftersom mitt ben var ganska mycket svullet och blått, satt som tur är så har jag karin som hjälper mig ibland! satt det vart att jag var ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards