Alla inlägg den 12 april 2009

Av julia wivegg - 12 april 2009 23:01

vacknade av att elsa kom in i rummet med en stort rör, som hon pratade i. hon tyckte att vi skulle gå upp och äta frukost med henne. satt med mycket tjat från henne så gick vi upp.

vi åt frukost med henne och sen bestämmde vi oss för att gå en promenad med elsa. gick en bra bit, var nog ute i två timmar ungefär.

så härlig promenad med världens bästa, så mys!

var även jätte härligt väder, det var så fint så man fick ju nästan sommar kännslor av det. när solen skiner och vattnet rinner, jag älskar det.


aja, vi fick väl ialf gå hem tillslut fast vi igentligen inte vela det.

när vi kom hem gjorde vi nte så mycket, efter ett tag så kom alex och karro och hämtade mig. måste väl även vara lite snäll med dom och skriva grattis till två års dagen! , eftersom ni är så snäll och hämtar mig och allt.

satt grattis till er.


aja, när jag kom hem så åkte jag upp till stallet och red ut en sväng med linnea.. gick inte alls bra för mig att rida eftersom jag hade gjort illa benet i krocken.. satt det vart en låång skritt tur först, sen så red linnea zibbe i ridhuset.

dom var så duktiga båda två, sötnosarna.


aja, senare så kom pappa och hämtade mig och linnea på stallet.

vi körde hem linnea hem till henne och jag åkte hem till mig.


efter ett tag kom även efterlängtade emelie och hälsa på mig : )<3
linnea kom också efter ett tag, vi cyklade runt på gnarp och busade.

sen åkte vi hem till mig igen, det var dötråkigt. så jag och emelie bestämmde oss för att träffa lite folk ist.

linnea var inte på g på det så hon åkte hem  och jag och emelie gick ut på gnarp.

vi var väl ute och pratade med en massa folk tills elva ungefär sen åkte emelie hem och jag gick hem till mig.


gjorde inte direkt nått spec, var nog bara hemma hela kvällen och slappade.

var väl rätt trött också efter allt.

det var nog hela denna dag.


måste bara skriva att jag sitter på min brors skoldator och skriver, tyvärr blir det inga bilder då!

pusss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards