Alla inlägg den 4 april 2009

Av julia wivegg - 4 april 2009 16:43

vaknade nån gång vid nio?
oskar skulle på match i hudik.

vi åt frukost med elisa, hon är så söt hon!

sen körde oskar mig hem och vi fick besök av johan på vägen också.

han följde med till gnarp för att lämna av mig.

sen åkte dom två på match.


själv städade jag rummet.

stäade också min garderob och det behövdes verkligen kan jag säga.

senare körde alex upp mig till stallet för att jag skulle rida.

och där var linnea så vi bestämmde oss för att rida ut.

det var jätte mysigt, solen sken och snön höll på att smälta bort!  :)

när vi var klar i stallet så körde vi hem linnea hem till henne och jag åkte hem till mig.


senare på kvällen kom oskar, johan och ena till mig!

spelade guitar hero och en massa.
riktigt roligt var det att träffa er, måste göra nå mer tyk jag! :)
när johan och ena åkte hem så gick jag och oskar och sov, mycket trött.

roligdag.


blev ingen bild idag.

harebäst puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards