Alla inlägg den 3 april 2009

Av julia wivegg - 3 april 2009 13:46

ja, det blev inget inlägg igår kväll heller.

förlåt för det, jag ska sluta skriva att jag ska lägga in ett till inlägg eftersom jag aldrig gör det ändå! ;)

aja, helt vanlig skoldag.

helt okej faktiskt! idag fick jag träffa linnea igen också, härligt.

det var nog jossi som räddade min dag som mest idag, som vanligt!:)


efter skolan så åkte jag hem med bussen.

sen tog jag tre bussen in till sundsvall och skulle gå på bio med malin och felicia klockan halv sex. Så jag gick på stan ett bra tag, sen träffade jag Vickan. så jag gick med henne hela tiden! :>
köpte ett par byxor också på bikbok.

vi gick och åt världens godaste glass på donken också, mumms.

annars gick vi mest bara runt och tittade på kläder, mycket mysigt.


klockan kvar över fem ungefär så gick jag till bion.

så kom felicia och malin lite senare också! :>>
en gick vi in till bion och vi tittade på: Män som hatar kvinnor.


jag tyckte den var riktigt bra faktiskt!

men den var mycket hemsk och spännande.

den tycker jag ni ska se! :)

bion slutade vid åtta , så vi körde hem felicia och malin till njurunda.

haha, bilresan fick vi alla mycket skratt!
mina idoler är ni båda två, malin och felicia!! ;)


aja, sen åkte vi hem till gnarp.

pappa hade köpt skor till mig, tack papap! :D
vid tio eller nått så kom oskar, johan, ena och cissi och hälsade på mig.

jag följde med dom sen och sov över hos oskar inatt.


mycket mycket rolig dag!
måste göras om tycker jag.

ha det bra puss hej.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards