Alla inlägg den 6 april 2009

Av julia wivegg - 6 april 2009 20:48

då var det en ny vecka, ännu en till vecka i skolan.

sen blir det påsklov, jag behöver verkligen lovet!
bara ta det lungt, rida och vara med kompisar.

hoppas det blir fintfint väder ialf, blir nog norge för mig också.


helt vanlig skoldag idag.

dagen gick ganska fort faktiskt, fast vi slutade 20 över 3.

klarade även tyska provet, det är jag nöjd över eftersom det inte vart så mycket träning på det heller..

efter skolan gick jag hem.

satt vid datorn och en massa annat, senare kom mamma, alex och karro hem.

alexander körde upp mig till stallet för att jag skulle rida med sin snyggbil han hade bara idag.. haha!


red ut ett bra tag, gick bra faktiskt.! :)

efter det så satt jag och tittade på ungar som flög hit och dit på lektionerna med linnea. rätt roligt att titta på faktiskt :)
senare kom mamma och hämtade mig med fyrhjuligen, älskarden.

åkte hem och nu sitter jag här.

det blir att jag är hemma hela kvällen ialf, kommer nog sitta här hela kvällen också.


ni får även en bild på mig och jossi, bara för att jossi alltid räddar mina dagar! :)) <3

harebäst puss.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards