Alla inlägg den 17 april 2009

Av julia wivegg - 17 april 2009 16:16

vaknade av att hela rummet blixtrade.

då skulle självklart jossi och linnea knäppa kort på mig när jag sov.. haha!

aja, klockan var tolv satt det var lika bra.

låg och pratade ett bra tag sen tittade vi lite på en dåligfilm.

näe, då vart vi hungriga så vi gick upp och skulle äta frukost.

men vart tillslut att vi gick till ica och handlade frukost ist.


sen gick vi hem igen, åt frukost och så.

efter ett tag gick jag hem, trött.

just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och pratar med en massa på msn.


elise frågade mig idag också om hon kunde fota mig, satt vi bestämde att hon skulle fota mig om nån vecka.

nu på tisdag kommer hon hit så ska vi titta igenom mina kläder och bestäma lite sånt.

vi går och solar sen också, det är efterlängtat!

aja, jag ska inte skriva om tisdagen redan, det är ju ett tag dit.


det kommer nog ett till inlägg ikväll också.

men jag ska inte lova det, för jag vet hur det blir.. hehe.

aja, ha det så bra så länge.

puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards