Alla inlägg den 2 april 2009

Av julia wivegg - 2 april 2009 17:03

Ja, nu var det torsdag igen.

imorgon är det äntligen fredag och helg, skönt!

sen är det ju bara en vecka kvar i skolan sen blir det påsklov :)

även linnea kommer hem från fjällen i morgon!

förlåt för att det inte kom in ett till inlägg igår också, men kom hem vid tio från stallet så jag orkade bara inte starta datorn. aja..


helt vanlig skoldag.

ganska skön faktiskt, gick rätt fort.

snart är allt snö borta igen!

snart ska jag åka upp till stallet och rida ut en sväng.

ikväll blir det bara att vara hemma och titta på tv eller kanske sitta vid datorn? :)
har inte så mycket att skriva om just nu eftersom inte hela dagen har varit ännu.

kan lägga in ett till inlägg senare ikväll.

elise skickade även denna bild till mig idag från i sommras.

jag saknar verkligen sommaren & jag saknar elise.


ha det bra så länge puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards