Alla inlägg den 16 april 2009

Av julia wivegg - 16 april 2009 17:06

vaknade vid elva, skönt att sova tills man vaknar av sig själv.

jag och alexander var sugen på att titta på film, så vi gick över till ica och hyrde tropic thunder. jag köpte även mina älsklings kex (<3).

vi gick hem och tittade på filmen, den var ganska bra faktiskt.

lite svår att förstå från början, men på slutet var den mycket bättre.


när vi hade sett klart på filmen så körde alex upp mig till stallet med fyrhjulingen.

gjorde först klart allt till zibbe och sen lovade jag även att ta middagen i stallet. jag tog in zibbe och gjorde iordning honom, skulle äntligen rida för första gången efter krocken på riktigt.

han var jätte jätte fin och det gick ganska bra med benet tillslut.


när jag var klar med zibbe så kom alex upp igen och hjälpte mig med middagen och sen åkte vi hem.

när jag kom hem så duschade jag och åt tacos som alex hade tagit fram.

nu ligger jag bara här och bestämmer lite om ikväll, ska nog vara med jossi och linnea.. äntligen!! (<3)
så jag hoppas att det blir så nu då.

imorgon åker jag, mamma och oskar till norge.

inget jag ser fram imot så mycket men oskar och mamma vill ju åka satt det blir väl att jag ställer upp på det.

får nog se om jag hinner lägga in ett till inlägg ikväll när jag kommer hem från linnea.


annars får ni ha det så bra, så kommer det in massor med inlägg när jag kommer hem från norge.

pusss!


Av julia wivegg - 16 april 2009 16:05

yess, kvällen vart med bästa tjejerna!


vid sju tiden kom linnea och jossi hem till mig.

då var det dags att gå och hyra film på ica, så vi gick dit och hyrde en film.

det vart lilla jönssonligan, yeah det är vi tre det!

 satt vi tog den och köpte popcorn sen gick vi hem till linnea.

vi började med att titta på jööööönssonligan, vart inte så mycket att vi tittade på den men men.. den är bra ändå!

sen bestämde vi oss för att baka, men det vart bara smet ssen orkade vi inte mer.

vi gick ner och tittade på fucking åmål och den var ju lite bättre än jönssonligan ialf.

efter det satt vi mest bara och pratade och pratade och pratade.


tillslut var klockan nästan halv fyra, då var vi för trött för att titta på en till film så vi gick och la oss.

pratade ännu en liten stund sen somnade vi alla.


tack för kvällen tjejer, jag älskar er.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards